Новини світу

Україна і РФ мають намір вирішити питання про відновлення створення літаків Ан-124 – Сергій Лавров

   Росія і Україна продовжують випробування з метою вирішити питання про відновлення створення літаків Ан-124.

"Тривають спільні випробування з метою визначитися в питанні про відновлення серійного виробництва літаків сімейства Ан-124", – сказав глава МЗС РФ Сергій Лавров, виступаючи в Донському державному технічному університеті.

25 жовтня повідомлялося, що Кабінет міністрів України схвалив проект міжурядової угоди з Російською Федерацією "Про реалізацію та заходи держпідтримки відновлення серійного виробництва літаків сімейства Ан-124 з двигунами Д-18 і їх модифікаціями". Міністр промислової політики Михайло Короленко уповноважений підписати угоду від української сторони.

Читайте також:  Лукашенко впевнений, що у Білорусі залишаться "теплі відносини" з Україною

Ан-124-100 "Руслан" – найбільший в світі серійний важкий транспортний літак вантажопідйомністю 150 тонн. Провідними операторами літака виступають українська "Авіалінії Антонова" і російська "Волга Дніпро".

З 2006 року партнери беруть участь у програмі НАТО SALIS (Strategic Airlift Interim Solution) з надання транспортних можливостей в інтересах Альянсу та ЄС. У грудні 2012 року НАТО продовжило контракт на оренду українських і російських "Русланів" до 31 грудня 2014 року.

Читайте також:  Лукашенко впевнений, що у Білорусі залишаться "теплі відносини" з Україною

З 2003 року ДП "Антонов", ПАТ "Мотор Січ" (Запоріжжя), і " Волга-Дніпро" відпрацьовують поетапну програму відновлення виробництва, розробки і виробництва модернізованої версії літака для світового ринку.

Згідно з різними експертними оцінками, серійне виробництво літака може бути розпочато не раніше 2015-2020 року, прогнозний обсяг замовлення на модернізований літак оцінюється в 40-100 літаків.

Раніше ДП "Антонов" – провідний український розробник і виробник авіатехніки, запропонував російській "Об’єднаній авіабудівній корпорації (ОАК) створення проектних СП з перспективним з точки зору ринкових перспектив програмами авіапрому: ближньомагістрального Ан-140, регіонального літака нового покоління Ан-148, транспортних Ан-70 і Ан-124.

Читайте також:  Лукашенко впевнений, що у Білорусі залишаться "теплі відносини" з Україною

Плани зі створення СП з виробництва модернізованих важких транспортних Ан -124- 100 "Руслан" вантажопідйомністю 150 тонн були підтримані на рівні глав урядів країн за підсумками зустрічей у липні в Сочі і в жовтні в Калузі.

Джерело: Інтерфакс-Україна

Читайте також:

Коментувати