Відома світова мережа ресторанів швидкого харчування McDonald’s відмовилася від співпраці з виробником соусів Heinz, і більше не буде продавати їх у своїй мережі. Про це, 26 жовтня 2013 року, повідомляють ЗМІ.
Відповідне рішення прийняли після того, як Heinz очолив Бернардо Хеєс, колишній голова Burger King, одного з основних конкурентів McDonald’s на ринку ресторанів швидкого харчування. Відмова від соусів компанії Heinz, в тому числі від кетчупу, здійснюватиметься поступово. Нову компанію, яка постачатиме соуси для закладів McDonald’s, поки не називають.
Компанія McDonald’s співпрацювала з Heinz протягом сорока років. В основному, соуси і кетчупи Heinz продаються в закладах McDonald’s за межами Сполучених Штатів Америки, а на території США компанія дуже рідко користується продукцією інших постачальників.
Перестановка кадрів в компанії Heinz , яка призвела до припинення співпраці з McDonald’s, сталася після того, як на початку нинішнього року інвестор Уоррен Баффетт разом з партнерами купив виробника кетчупа за 28 млрд. доларів.
За матеріалами: lenta.ru