Як повідомляється, адміністрація міжнародного аеропорту «Бориспіль» розробила спеціальну концепцію з управління комерційними площами в двох терміналах – «D» і «B». У рамках даної концепції, керівництво аеропорту буде займатися організацією діяльності магазинів Duty Free у співпраці з німецьким підприємством Gebr Heinemann.
Директор «Борисполя» Олексій Кочанов стверджує, що співпраця з німецькою компанією дозволить забезпечити пасажирів належним сервісом і більш ретельно контролювати якість надаваних послуг.
Також наголошується, що нова концепція посприяє створенню нових робочих місць і збільшить надходження до держбюджету. Наскільки відомо, тепер всі нові торгові точки будуть повністю відповідати загальному дизайну самого терміналу.
У «Борисполі» додали, що дана концепція базується на успішному досвіді одного з аеропортів Сінгапуру, який щорічно обслуговує близько 46 мільйонів осіб.
Нагадаємо, що аеропорт «Бориспіль» є одним з найбільших аеропортів України і забезпечує близько 50 % всіх авіаперевезень в країні.
За матеріалами: Інтерфакс-Україна