Японія і надалі готова купувати в України квоти на парникові викиди в земну атмосферу. Саме тому проект з модернізації вагонів столичного метрополітену може незабаром отримати продовження. Про це стало відомо від голови Київської міської державної адміністрації Олександра Попова.
«Ми продовжуємо дискусію про подальшу співпрацю з японцями, чиї кошти в рамках Кіотського протоколу зараз вкладаються в глибоку модернізацію вагонів метрополітену. Ці вагони були вироблені близько сорока років тому», – заявив Олександр Попов.
За словами чиновника, кожен з вагонів київської підземки перевіз близько 40 мільйонів пасажирів. Як стверджують фахівці, метал, з якого були виготовлені корпуси вагонів, – дуже високої якості. За їх словами, він може прослужити ще близько двадцяти років.
«Тому ми прийняли рішення, що буде доцільніше заощадити на виробництві корпусів і спорядити київські вагони новітніми технологіями та сучасним обладнанням. Я ще раз хочу підкреслити, що дуже серйозну підтримку тут Києву надав особисто президент України Віктор Янукович», – заявив Попов.
Він пояснив, що кошти Кіотського протоколу могли бути спрямовані в будь-який регіон України, але в підсумку їх отримав Київ.
Стало відомо, що вартість одного модернізованого вагона метро становить близько 1 мільйона євро, в той час як вагони подібного класу коштують 1,5 мільйона євро. Крім того, модернізовані вагони метро дозволять заощадити до 40% при споживанні електроенергії. Зазначимо, що завдяки новій ходовій частині, яка була розроблена українськими фахівцями, пасажири у вагоні будуть відчувати менше вібрації і розгойдування. Також планується значно знизити шумові параметри всередині складу.
За матеріалами: Інтерфакс – Україна
Leave a Comment