Основні роботи з будівництва нового двоколійного Бескидського тунелю в Карпатах на перегоні "Бескид-Скотарське" почнуться вже цьогоріч, повідомляє УНН з посиланням на прес-службу уряду.
За повідомленням, їх буде виконувати підрядник, вибраний шляхом міжнародного тендеру, – будівельна асоціація "Інтербудмонтаж Україна". Підготовчі роботи, які з 2009 року Львівська залізниця здійснювала за свій рахунок, вже завершуються.
Проходка тунелю почнеться після отримання дозвільної документації на початок будівельних робіт в гірській місцевості. Як повідомив начальник відокремленого відділу з будівництва Бескидського тунелю Володимир Харлан, будівництво триватиме безперервно, у кілька змін.
Для будівництва тунелю, який буде знаходитися поряд з існуючим одноколійним, буде використано більше 81 тис. куб. метрів бетону і більше 7 тис. тонн арматури. Будівельні матеріали постачатимуть українські виробники, будівництво цього об’єкту стимулюватиме розвиток будівельної, металургійної на інших галузей національної економіки.
Нагадаємо, що 21 серпня поточного року Кабінет міністрів України розпорядженням № 752- р затвердив проект і титул будови Бескидського тунелю. Згідно з основними техніко-економічними показниками проекту, довжина тунелю становитиме 1,765 км, ширина – 10,5 м, висота – 8,5 м.
Загальна кошторисна вартість будівництва складає 2,194 млрд грн, зокрема, будівельно-монтажні роботи 1,552 млрд грн. На сьогодні фінансування здійснюється за рахунок власних коштів Львівської залізниці із залученням кредитних коштів від Європейського банку реконструкції та розвитку в сумі 40 млн $.
Інженерна споруда пролягатиме на глибині 180 м від поверхні Бескидського хребта.
Leave a Comment