За час роботи промо – стенду від України, який був презентований в «Стожіце», – головній баскетбольній арені Словенії, його відвідали понад 10 тисяч баскетбольних вболівальників з різних куточків Європи. Зокрема, багато вболівальників брали участь у конкурсах, фотографувалися, а також активно цікавилися особливостями українського «Євробаскету – 2015». Про це українським ЗМІ повідомила прес – служба Кабінету міністрів України.
«Відмінний виступ української збірної, яка вперше в історії увійшла до переліку найуспішніших європейських команд і виграла путівку на чемпіонат світу з баскетболу, дало привід словенським і європейським ЗМІ присвятити цій події цілі шпальти», – заявив Олександр Вілкул.
Зараз про Україну багато хто говорить, Україною цікавляться. За словами віце – прем’єра, це відчувається і за серйозною зацікавленістю, яку викликали в громадськості та ЗМІ різні заходи за участю України. Зокрема, багато іноземців із задоволенням брали участь в українських вікторинах і конкурсах.
«Все це свідчить про те, що Україна є привабливою для європейців», – запевняє Олександр Вілкул, який особисто відвідав промо – стенд в останній день чемпіонату.
«Я впевнений, що український "Євробаскет-2015" запам’ятається всім гостям як захоплюючий і гостинний турнір», – додав віце – прем’єр – міністр.
Своєю думкою про український «Євробаскет – 2015» поділився і директор турніру Маркіян Лубківський.
За його словами, «Євробаскет» – це найбільший європейський баскетбольний форум.
«Тут збирається все баскетбольне співтовариство з Європи: вболівальники, гравці і функціонери. Саме тому ми вирішили використати таку можливість, щоб розповісти про Україну та про майбутнє "Євробаскету – 2015"», – підсумував Маркіян Лубківський.
За матеріалами: kmu.gov.ua
Leave a Comment