Вперше в Україні судді стали на бік потерпілого пасажира. В Апеляційному суді Києва захистили людей, які постраждали від «зимових поломок» експресів Hyundai.
«"Укрзалізниця" нарешті отримала зрозуміле і чітке судове рішення, в якому повідомляється про те, що квиток – це єдине належний доказ поїздки. Для цього зовсім не обов’язково, щоб на квитку стояв штамп начальника поїзда», – повідомили експерти з української Гельсінської спілки з прав людини.
Крім того, в суді довели можливість отримання певної компенсації вартості квитка від «Укрзалізниці». Як підсумок, державне підприємство понесло відповідальність за якість роботи своїх потягів.
«Наступним кроком є прагнення зобов’язати "Укрзалізницю" відшкодувати моральну шкоду. Я сподіваюся, що у Вищого спеціалізованого суду України, куди і була подана скарга, вистачить сміливості зробити важливий крок і задовольнити вимоги щодо моральної шкоди», – розповів Максим Щербатюк, який і виграв суд в «Укрзалізниці».
Раніше повідомлялося, що пасажир поїзда Hyundai Максим Щербатюк, юрист української Гельсінської спілки з прав людини, через поломку експреса запізнився на три години. Саме тому він вимагав від керівництва перевізника компенсувати всі незручності, що виникли у зв’язку з цим. Також він зажадав спростування «неправдивої реклами про надійність цих експресів».
Відзначимо, що для цього був розроблений і поданий судовий позов проти «Укрзалізниці» за фактом «неякісного надання послуг перевезення поїздами "Hyundai"».
Раніше в суді першої інстанції перевізник зумів переконати суд, що квиток, який дає право на проїзд, абсолютно не є доказом того, що ця людина їхала у поїзді. Суд постановив, що кожен пасажир на підтвердження проїзду в поїзді цього повинен приймати завірений акт від начальника поїзда.
За матеріалами: УНН