«Люди повинні отримувати соціальні послуги “в один дотик”», – Королевська

 В Україні потрібно реалізувати таку модель надання соціальних послуг, щоб люди могли «в один дотик» – за один візит і в одному місці. Про це у Вінниці, під час наради «Впровадження роботи прозорих офісів у системі пенсійного забезпечення та соціальної сфери України», заявила міністр соціальної політики Наталія Королевська.

 «По всій країні має бути реалізована така модель надання соціальних послуг, щоб людина "в один дотик" – в одному місці, за один візит могла вирішити всі питання, пов’язані з соціальною допомогою, підтримкою і захистом», – підкреслила міністр.

 Вона нагадала, що Україна вже має позитивний досвід впровадження даної моделі на прикладі функціонування «Прозорого офісу» у Вінниці. У цьому офісі до надання адміністративних послуг був притягнутий ряд послуг пенсійного та соціального забезпечення, розповіла Королевська.

 За словами міністра, такий досвід високо оцінив і Віктор Янукович під час робочого візиту на Вінниччину. Крім того, аналогічні приклади з функціонування «єдиних центрів» для надання адміністративних, соціальних та інших послуг є і в багатьох інших регіонах.

Related Post

 «Зараз наша мета – це зробити так, щоб українці змогли користуватися послугами аналогічних центрів по всій країні. Щоб робота єдиних центрів була не винятком, а правилом», – заявила міністр.

 Як зазначила Королевська, це європейська практика, що дозволяє громадянам зручно і швидко вирішити всі питання реалізації стосовно прав на соцзахист .

 Крім того, Королевська пообіцяла не обмежувати органи влади на місцях при виборі будь-якої моделі роботи єдиних центрів.

 «Це – їхнє право і відповідальність. Але в кожному центрі повинні бути обов’язково забезпечені стандарти послуг у наступних сферах: соціальний захист та соціальна підтримка населення; пенсійне забезпечення; зайнятість населення та соціальне страхування», – підсумувала міністр.

 За матеріалами: kmu.gov.ua

Leave a Comment