Народний депутат України, колишній віце -прем’єр- міністр України Борис Колесніков упевнений в тому, що 70 % провини в «зимових поломках» швидкісних експресів Hyundai лежить саме на українських залізницях.
«Ми перевезли на Hyundai вже майже 2 мільйони пасажирів, і проведена експертиза показала, що 70 % провини за їх зимові поломки лежить саме на залізниці України. Я особисто вибачився перед усіма пасажирами, проте у мене залишилися питання до тодішнього керівництва залізниці і нинішнього керівництва міністерства транспорту України: чому таке недбале ставлення до експлуатації? Чому згоріла підстанція?», – заявив Борис Колесніков.
За його словами, цьому просте пояснення – тому, що комп’ютер будь-якого поїзда – корейського, німецького або японського, абсолютно не розуміє, чому контактні лінії підвішені на різній висоті. У цьому є і 30 % провини компанії Hyundai, проте вони практично усунули цю проблему.
Колесніков додав також, що зараз квитки на швидкісні поїзди Hyundai коштують зовсім недорого, а навіть навпаки – «це економ- варіант».
«Квитки на експреси здаються дорогими, тому що на сьогоднішній день за плацкартний вагон український пасажир платить 25 % вартості, а за купейні – 36-37 %», – розповів нардеп.
Колишній віце-прем’єр впевнений, що якщо ввести реальні ціни на плацкартні та купейні вагони, то незабаром за квитками на потяги Hyundai «буде черга на 2 роки вперед». Колесніков нагадав про те, що витрати компанії на швидкісний поїзд набагато менші. Зокрема, не потрібно наймати по одному провіднику на вагон, немає змінних локомотивів і т.д.
«І взагалі, поїзди Hyundai виконують свій розклад на 98 %, а класичні поїзди – на 88 %… Тобто, кампанія проти Hyundai – це було явне замовлення», – стверджує Борис Колесніков.
За матеріалами: ostro.org
Leave a Comment