У московському аеропорту «Внуково» пройшла восьма виставка останніх розробок в області бізнес -авіації. На відміну від популярного авіасалону «Макс» даний захід не збирає багатотисячної аудиторії, відсутня і яскрава шоу-програма. Тут все строго і офіційно, як і моделі, представлені в експозиції.
За словами першого заступника генерального директора центру бізнес -авіації «Внуково- 3» Сергія Алексєєнка, кожен четвертий літак, що приземляється в аеропорту «Внуково», – це літак бізнес -авіації. За добу таких рейсів здійснюється близько ста, а на місяць – приблизно півтори тисячі.
У московській виставці бізнес -авіації взяли участь такі знамениті світові бренди, як Bombardier, Gulfstream, Falcon. Елітні літаки розраховані на невелику кількість пасажирів (у середньому, від 12 до 32). У салоні є робоча зона і зона відпочинку: шкіряні трансформовані крісла, дерев’яні столи, шкіряні крісла і навіть душові кабіни. Кожен пасажир має спеціальний пульт, за допомогою якого самостійно може керувати мікрокліматом у салоні, інтенсивністю і кольором освітлення.
Директор з маркетингу однієї з компаній Чарльз Колбурн зазначив, що російські покупці насамперед звертають увагу на розміри салону і його інтер’єр. Тому кожен салон бізнес- літака унікальний – все виконується з урахуванням побажання клієнтів, що називається, – будь-який каприз за ваші гроші. За словами Колбурна, був випадок, коли для одного із замовників на борту встановили сауну. Як приклад Колбурн навів такі цифри – за літак, розрахований на 32 пасажирів, клієнти заплатили 57 000 000 доларів, і це без урахування оснащення салону. За інтер’єр замовникам довелося викласти ще 25 000 доларів. «У Росію ми продали вже 25 таких бортів», – підкреслив директор з маркетингу.
Бізнес-авіація (відео):
За матеріалами: ІТАР-ТАСС
Leave a Comment