Економіка

Будівництво мостів і розв’язок у Києві в 2011-2012 рр.. 18,5 млн грн були використані з порушенням законодавства

  Колегія Рахункової палати, розглянувши результати аудиту ефективності використання коштів, передбачених у державному бюджеті на здійснення Києвом функцій столиці, в частині їх використання на проектування, будівництво та реконструкцію транспортних розв’язок та мостових переходів констатувала, що пропускна здатність доріг, що з’єднують лівий та правий береги з центральною частиною міста, збільшилася на 30%.

Як повідомила прес -служба Рахункової палати, зазначений ріст обумовлений введенням в експлуатацію чотирьох нових транспортних розв’язок площею 113,4 тис. кв. м (на примиканнях просп.Науки до Столичного шосе і Дніпровського узвозу до Набережного шосе, біля станції метро "Дніпро", на перетині вул.Дружби народів і Наддніпрянського шосе).

Читайте також:  Через Україну буде проходити контейнерний поїзд Китай-Польща

"Разом з тим, як показав аудит, кошти держбюджету, виділені комунальному підприємству Київської міськдержадміністрації "Дирекція будівництва шляхово -транспортних споруд м.Києва" та державного територіально-галузевого об’єднання "Південно-Західна залізниця", використовувалися в 2011-2012 роках в умовах недосконалого нормативно-правового забезпечення та недостатнього контролю з боку головного розпорядника – Міністерства фінансів України", – зазначено в повідомленні.

Як наслідок, з 1,2 млрд грн, спрямованих на зазначені цілі, 18,5 млн грн використано з порушенням законодавства.

Читайте також:  Розенко повідомив приємну новину для українських пенсіонерів

У зв’язку з невідпрацюванням підрядниками перерахованих авансів, станом на 1 липня поточного року утворилася прострочена дебіторська заборгованість на суму майже 70 млн грн.

Крім того, в столиці сповільнюються темпи зведення деяких дорожньо-транспортних споруд. Зокрема, перенесено дату введення в експлуатацію Подільського мостового переходу, ступінь готовності якого становить 41,1 % , порушені планові терміни будівництва залізнично -автомобільного мостового переходу через Дніпро.

"Це призводить до збільшення вартості незавершеного будівництва, а також посилює навантаження на державний бюджет, оскільки питома вага держресурсів, спрямованих на будівництво об’єктів столичної транспортної інфраструктури, становить 70 % серед інших джерел фінансування" , – відзначає Рахункова палата.

Читайте також:  Факт перебування за кордоном не є підставою відмовляти у субсидії, – Рева

Колегія Рахункової палати констатувала, що проблеми транспортного сполучення в столиці вирішені лише частково і потребують подальшої уваги урядових і муніципальних структур, подолання зазначених недоліків, зокрема, усунення ризиків неефективного використання бюджетних коштів, що виділяються для здійснення Києвом функцій столиці.

Джерело: Інтерфакс – Україна 

Коментувати