Громадяни України зможуть з 1 листопада 2013 року здійснювати державну реєстрацію нерухомості у відділеннях Держпідприємства поштового зв’язку "Укрпошта", повідомила Державна реєстраційна служба (Укрдержреєстр) у четвер.
Про це повідомив глава Укрдержреєстру Дмитро Ворона в ході відкриття п’ятого підрозділу реєстраційної служби Головуправління юстиції по вул. Трьохсвятительській, 4-в у Шевченківському районі Києва.
"З 1 листопада громадяни зможуть реєструвати свою нерухомість через відділення "Укрпошти", і якщо зараз в Україні працює 2 тис. відділень ("Укрпошти", що надають адмінпослуги – ІФ), то після введення такої системи реєстрації, їх кількість зросте у сім разів", – сказав він.
Д. Ворона також зазначив, що таким чином Укрдержреєстр зробить послуги держреєстрації "ближчими і доступнішими для кожного громадянина".
Як повідомлялося, на початку серпня поточного року Д. Ворона повідомив, що Укрдержреєстр та "Укрпошта" оцінюють тривалість підготовки проекту надання послуг держреєстрації у відділеннях поштового зв’язку та адмінпослуг національного поштового оператора в 2,5-3 місяці.
"Укрпошта" та Укрдержреєстр 18 липня 2013 року підписали меморандум про співпрацю, метою якого є запуск спільного проекту щодо спрощення доступу громадян до адміністративних послуг.
Проект планувалося запустити в четвертому кварталі 2013 року в усіх відділеннях "Укрпошти" (близько 14,5 тис. од.).
Тоді ж повідомлялося, що послуги населенню будуть надаватися безкоштовно, і потрібно буде оплачувати лише поштову пересилку і держмито за отримання адмінпослуг.
Мінімальний базовий перелік адміністративних послуг на початковому етапі буде включати держреєстрацію юридичних осіб і фізосіб підприємців, проставлення апостилю на офіційних документах, держреєстрацію майнових прав на нерухомість, а також держреєстрацію друкованих ЗМІ та інформагентств.
Джерело: Інтерфакс-Україна