Політика

Транспортним структурам України доручено підвищити якість обслуговування маломобільних пасажирів

У рамках реалізації програми зі створення належних умов для доступу людей з інвалідністю до об’єктів транспортно-дорожньої, туристичної інфраструктури та поштового зв’язку на 2012-2016 роки в Україні передбачено кілька важливих заходів. Зокрема, Мінінфраструктури спільно з Національною асамблеєю інвалідів виступили з ініціативою провести для персоналу всіх залізничних вокзалів, автостанцій, аеропортів і відділень поштового зв’язку спеціальне навчання з обслуговування маломобільних пасажирів. Крім того, документом передбачається поетапне усунення бар’єрів щодо доступу осіб з обмеженими фізичними можливостями до об’єктів транспортно-дорожньої інфраструктури та поштового зв’язку.

Читайте також:  "Бажаю йому мудрості: Парубій привітав Зеленського з перемогою

«Наше головне завдання – не допустити формалізму. Дуже важливо в тих заходах, які ми проводимо, не втратити людяність», – зазначив заступник міністра інфраструктури, керівник апарату Володимир Корнієнко під час наради за участю громадських організацій осіб з обмеженими фізичними можливостями.

У той же час, на думку народного депутата Валерія Сушкевича, зразком з обслуговування маломобільних пасажирів в Україні є аеропорт «Бориспіль», не відстає від нього і Львівський аеропорт. А ось «Жулянам» і аеропорту «Сімферополь», автостанціям і залізничним вокзалам необхідно підвищити рівень послуг, що надаються особам з обмеженими фізичними можливостями. Це стосується закупівлі спеціальної техніки (спецмашин, візків, вагонів, автобусів), а також роботи ліфтів, кнопок виклику, будівництва пандусів. Разом з тим Укравтодор повинен в найкоротші терміни провести аудит доступності дорожньої інфраструктури, а Укртрансінспекція – аудит автостанцій та автовокзалів.

Читайте також:  Порошенко зробив несподівану заяву про дебати з Зеленським

За матеріалами: kmu.gov.ua

Читайте також:

Коментувати