Утилізаційний збір в Україні. ВААІД пропонує знизити ставку утилізаційного податку для легкових авто до 1 тис. грн

  Всеукраїнська асоціація автоімпортерів і дилерів (ВААІД) ініціює зниження ставки податку на утилізацію знятих з експлуатації легкових автомобілів з 5,5 тис. грн до 1 тис. грн, а також пропонуватиме відстрочити термін  стягнення податку до 1 січня 2014 року (зараз – з 1 вересня 2013).

Як повідомив генеральний директор ВААІД Олег Назаренко на прес-конференції в четвер, відповідні положення будуть внесені в розроблювальний у даний час за участю ВААІД законопроект про утилізаційний податок.

"У Німеччині, наприклад, такий податок становить EUR100, ми хочемо наблизити цю суму до рівня інших країн", – обгрунтував він пропоновану суму податку.

За його словами, в законопроекті, що розробляється, пропонується усунути недоліки прийнятих законів про податок на утилізацію ТЗ, врахувати всі пункти доручення президента України Віктора Януковича з удосконалення цих законів і усунення дискримінаційних норм.

"Ми зараз розробляємо свій законопроект. У його розробці беруть участь помічники народних депутатів від різних фракцій. 2 вересня він буде внесений до Верховної Ради", – повідомив О. Назаренко.

При цьому він підкреслив: з урахуванням того, що в рамках прийнятих законів про утилізацію податок повинен стягуватися вже з 1 вересня, асоціація має намір всіляко сприяти перенесенню термінів його стягнення, спираючись на існуючі в Україні подібні прецеденти.

Related Post

Глава ВААІД також зазначив, що законопроектом, який розробляються за участю ВААІД,  буде передбачено, щоб кошти від податку надходили до бюджету.

"Зараз розпорядником коштів від екологічного податку є Мінекології, яке буде направляти ці кошти на екологічні потреби … Ми ж пропонуємо направити їх до бюджету: нехай краще ці кошти підуть на виплату пенсій або на зарплати бюджетникам", – зазначив О. Назаренко.

Крім того, глава ВААІД підкреслив, що проектом, який розробляються, пропонується вилучити існуючу норму обов’язкової здачі на утилізацію "повнокомплектного" автомобіля.

"Наприклад, в Китаї до 87% таких зданих на утилізацію автомобілів потрапляло на вторинний ринок, а в наших законах, виходить, продумане "вторинне використання" – ми хочемо викинути ці речі", – зазначив він.

Як повідомлялося, Верховна Рада 4 липня прийняла закони про утилізаційний податок, величина якого для конкретного транспортного засобу (ТЗ) розраховується з урахуванням базових ставок та коригуючих коефіцієнтів, прив’язаних до об’єму двигуна і залежно від того, новий ТЗ або старий.

Джерело: Інтерфакс-Україна

Leave a Comment