fbpx
Політика

«Курченко організував кампанію зі створення позитивного іміджу Арбузову», – Ляшко

 Депутат Верховної Ради України Олег Ляшко написав у своєму Facebook, що видання, які входять до медіа-холдингу UMH, що належить олігарху Сергію Курченку, почали активну кампанію зі створення позитивного іміджу першому віце-прем’єру Арбузову. При цьому Ляшко зазначає, що представники холдингу все заперечують, але депутат не бачить ніяких інших пояснень несподіваній любові журналістів до Арбузова.  

 За словами лідера Радикальної партії України, чутки про те, що Курченко є людиною Арбузова, ходили давно – ще з тих пір, як 27-річний «золотий хлопчик» почав скуповувати все, що бачили його очі. Як вважає Ляшко, найбільшим досягненням Курченка стало придбання холдингу UMH, що володіє виданнями Forbes, Корреспондент і Комсомольська правда.

Читайте також:  Зеленський отримав негативний тест на COVID-19

 «Молодий олігарх стверджував, що не стане втручатися в редакційну політику ЗМІ, але…», – написав депутат.  

 Ляшко повідомив, що нещодавно кілька видань холдингу опублікували матеріали, які суперечать словам Курченка. Як приклад він навів статтю про те, як Арбузов навідався в Центр серця, де обіцяв, що даний заклад не матиме проблем з фінансуванням та інше. На думку Ляшка, цю статтю не можна назвати ніяк інакше як рекламною та підлабузницькою.  

Читайте також:  Зеленський захворів на COVID-19

 Він також зазначив, що згодом аналогічні статті з різними заголовками надрукували і інші видання.  

 «В Інтернет-виданні «Кореспондент» вона була опублікована з комплементарним заголовком «Арбузов пообіцяв виділити кошти на порятунок тисяч дитячих життів». Посилання на матеріал висить великим банером на сайті. Правда, з більш чесною позначкою «Реклама». А хто ж за неї платить?», – написав Ляшко.  

 Депутат закликав «Кореспондент» зізнатися, хто ж їм платить за цю рекламу і вважає, що якщо у них є хоч крапля поваги до читачів, вони це зроблять.

Читайте також: