Рахункова палата провела перевірку використання коштів, виділених на держпідтримку внутрішнього водного транспорту. Виявилося, що ступінь зносу річкового транспорту в Росії сягає 83%, що не дивно, адже більшість діючих на внутрішніх водних шляхах судів були введені в експлуатацію 50-70 років тому.
Також у звіті Рахункової палати особливо підкреслюється, що всі документи, що регулюють діяльність компаній річкового транспорту, були прийняті понад тридцять років тому, і з тих пір жодного разу не оновлювалися. Відповідно, сучасні вимоги до організації річкового судноплавства в Росії не враховувалися. Те ж саме стосується і компаній, які відповідають за утримання внутрішніх водних шляхів – всі вони діють за застарілими правилами.
При цьому обсяг державного фінансування російського водного транспорту зріс тільки за два останні роки більш ніж на 50% – з 17,3 до 26,5 млрд рублів.
Результати перевірки Рахункової палати будуть направлені в міністерство транспорту, Росморрічфлот, Державну думу, Раду Федерації і міністерство внутрішніх справ РФ.
За матеріалами: lenta.ru
Leave a Comment