Черговий збій в системі бронювання «Аерофлоту» усунули

 Як повідомили в прес-службі «Аерофлоту», збій, що стався в системі бронювання, усунутий, проте деяку нервозність і сум’яття в роботу аеропорту «Шереметьєво» він встиг внести.

 Неполадки в системі були зафіксовані о 8:35 ранку. Відмова автоматичної системи, щоправда, не привела до скасування або затримки рейсів, проте значно уповільнила роботу відповідних служб аеропорту.

 Щоб підтримати нормальний ритм роботи, співробітники авіакомпанії були змушені перейти на ручний режим реєстрації пасажирів.

 Компанія Sabre Holdings, яка управляє системою бронювання, підтвердила наявність неполадок, а також повідомила, що на даний момент вони вже усунені.

Related Post

 З проблемами при оформленні пасажирів на рейси через неполадки в роботі системи бронювання зіткнулися не тільки співробітники «Аерофлоту». Такі ж незручності випробували авіакомпанії United Airlines, Virgin, Qantas Airways, American Airlines, а також ряд інших авіаперевізників.

 Sabre Holdings – найбільша світова компанія, що володіє системою онлайн-бронювання. Її послуги надаються 350 тис. турагентств, 400 авіакомпаніям і 100 тис. готелів. Однак потрібно зауважити, що подібний збій в системі бронювання – вже не перший.

 За матеріалами: РИА Новости

Leave a Comment