Головна мета Укрдержреєстру – зробити реєстраційні послуги доступними і відкритими для кожного громадянина. Про це під час брифінгу в Кабінеті міністрів розповів Дмитро Ворона, голова Державної реєстраційної служби України.
За його словами, Укрдержреєстр хоче бути відкритим для кожного конкретного громадянина України. У соцмережі «Фейсбук», додав глава відомства, працює його офіційна сторінка. Крім того, всі керівники реєстраційних служб у регіонах також створили аналогічні сторінки в соцмережі. Спілкування з будь-яким користувачем «Фейсбуку» дозволяє почути кожну скаргу і звернути увагу конкретних керівників на необхідність якісного виконання функцій в роботі з українськими громадянами.
Дмитро Ворона зазначив також, що буде рішуче боротися за те, щоб не порушувалися права українських громадян – працівники Укрдержреєстру повинні реагувати на кожну скаргу з їхньої роботи.
«Був підписаний наказ, за яким державний реєстратор зобов’язаний у письмовій формі пояснити причину відмови в наданні реєстраційних послуг», – підкреслив Ворона.
Він нагадав про те, що Укрдержреєстр 18 липня 2013 року підписав меморандум про надання послуг у сфері реєстрації бізнесу, громадянських об’єднань, нерухомості. Дмитро Ворона впевнений в тому, що це суттєва заявка для спрощення надання послуг у сфері реєстрації.
«Ми хочемо, щоб люди якомога менше спілкувалися з держслужбовцями і намагаємося зробити послуги Укрдержреєстру доступнішими і ближчими для кожного українського громадянина», – запевнив Дмитро Ворона.
Він додав, що в найближчому майбутньому громадянин України зможе прийти в будь-яке відділення Укрпошти, яких зараз в Україні близько 14 тисяч, і отримати всі види реєстраційних послуг.
За матеріалами: УНН