Платники податків, які отримали ключі електронного цифрового підпису від Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту (далі –АЦСК ІДД), можуть подавати звітність в електронному вигляді за допомогою електронних сервісів, перелік яких наведено на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД за посиланням htpp://acskidd.gov.ua у розділі «Програмне забезпечення».
Он-лайн сервіс «iFinZvit» надає можливість безкоштовно підписувати та подавати до контролюючих органів наступну електронну звітність:
до органів Міндоходів – будь-які звіти, що імпортовані з інших програм або систем;
до Пенсійного фонду України – Відомості про осіб, які підлягали загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню на випадок безробіття, отримували допомогу по безробіттю (крім одноразової її виплати для організації безробітним підприємницької діяльності) та матеріальну допомогу у період професійної підготовки, перепідготовки або підвищення кваліфікації;
до Державної служби статистики України – «Баланс. Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва», «Спрощений фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» та «Звіт про фінансові результати».
Зазначені вище звіти до Пенсійного фонду України та Державної служби статистики України можна безкоштовно створювати за допомогою он-лайн-сервісу «iFinZviT».
Отримати консультацію з питань використання електронного сервісу «iFinZvit» заявник може за тел.: (044) 22-77-066, ел. пошта: info@ifin.ua.
Також для формування та надання звітності до органів Міндоходів засобами телекомунікаційного звєязку ще використовується програмне зобезпечення «Звіт Оператор» та «ДПС Захист Звітності».
За матеріалами: ДПІ в Київському р-ні м. Донецька Донецької області ДПС
Leave a Comment